Συχνές Ερωτήσεις

PNN Nightwear

Πως μπορώ να λαμβάνω όλα τα ΝΕΑ σχετικά με τον κόσμο της PNN Nightwear?

Θα είστε η πρώτη που θα μάθει νέα σχετικά με προωθητικές ενέργειες, ειδικές συλλογές και αποκλειστικές εκδηλώσεις αν δηλώσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση στο πεδίο που βρίσκεται στο υποσέλιδο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου. Τι μπορώ να κάνω;

Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο πεδίο που γράφει «Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου» στη σελίδα εγγραφής και ακολουθήστε τις οδηγίες. Θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο για να ενεργοποιήσετε έναν νέο κωδικό, ώστε να μπορείτε να κάνετε είσοδο στο λογαριασμό σας.

 

Μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου στοιχεία ή/και τον κωδικό πρόσβασής μου;

Μπορείτε να κάνετε όποιες αλλαγές επιθυμείτε οποιαδήποτε στιγμή! Πατώντας στο πεδίο «Ο Λογαριασμός Μου» μπορείτε να δείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές που επιθυμείτε. Οι αλλαγές αυτές θα ενημερωθούν αυτόματα μόλις πατήσετε το κουμπί «Αποθήκευση Αλλαγών».

Πως μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας εύκολα, γρήγορα και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο! Μεταβείτε στην ενότητα «Παρακολούθηση Παραγγελίας» και εισάγετε τον Κωδικό Παραγγελίας (ID) που έχετε λάβει στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Έπειτα, πατώντας το κουμπί θα δείτε επιπλέον πληροφορίες αναφορικά με την παραγγελία σας όπως τόπος, χρόνος, κλπ. από την ταχυμεταφορική εταιρεία.

 

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου εφόσον την έχω ήδη καταχωρήσει;

Δυστυχώς, όχι. Η παραγγελία που έχετε καταχωρήσει δεν μπορεί να τροποποιηθεί (προϊόν, μέγεθος, χρώμα) από τη στιγμή που έχετε ήδη ολοκληρώσει την παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση, για οποιοδήποτε λάθος ή παράλειψη είναι πιθανόν να υπάρξει κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, μπορείτε πάντα να καλέσετε στο τμήμα E-Shop της εταιρείας μας στο τηλ. 2106203964 και να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

 

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από κάποιο κατάστημα της αλυσίδας  PNN Nightwear?

Έχετε την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από κάποιο από τα εταιρικά καταστήματα της PNN Nightwear. Για να παραλάβετε από το κατάστημα το δέμα της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας θα πρέπει να επιδείξετε το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, καθώς και κάποιο έγκυρο έγγραφο αναγνώρισης της ταυτότητάς σας (όπως Αστυνομική Ταυτότητα, Διαβατήριο, κλπ.).

 

Πόσο καιρό μπορεί να κρατήσει το κατάστημα την παραγγελία μου?

Θα κρατήσουμε την παραγγελία σας για 7 ημέρες. Εάν η παραγγελία σας δεν παραληφθεί εντός 7 ημερών, θα ακυρωθεί και δεν θα χρεωθείτε.

 

Πότε θα παραλάβω τη παραγγελία μου;

Οι χρόνοι παράδοσης εξαρτώνται από τον τόπο παραλαβής που επιλέξατε. Η κανονική παράδοση είναι συνήθως 1-3 εργάσιμες ημέρες για Ελλάδα, ανάλογα με την τοποθεσία σας. Σε εορταστικές ή εκπτωτικές περιόδους ενδέχεται να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση. Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στη σχετική σελίδα με τους Τρόπους Αποστολής για να δείτε αναλυτικά τις ημέρες παράδοσης ανά προορισμό.

 

Μπορεί κάποιος άλλος να παραλάβει την παραγγελία μου?

Ναι. Αν κάποιος άλλος παραλαμβάνει την παραγγελία σας, παρακαλούμε να τους παρουσιάσει τον αριθμό της παραγγελίας σας και το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

 

Πως μπορώ να ζητήσω παράταση?

Αυτή τη στιγμή, δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε μια παράταση πέρα από το παράθυρο παραλαβής 7 ημερών από το κατάστημα. Εάν δεν είστε σε θέση να παραλάβετε μέσα σε 7 ημέρες, κάποιος άλλος μπορεί να πάρει την παραγγελία σας.

Μπορώ να αγοράσω κάτι ως Δώρο και να το στείλω σε Gift box σε άλλη πόλη/χώρα;

Ναι, φυσικά και μπορείτε! Αν θέλετε να κάνετε δώρο στα αγαπημένα σας πρόσωπα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να κάνετε την αγοράς σας ως δώρο τσεκάροντας το αντίστοιχο πεδίο «Κουτί δώρου».  Κάθε δώρο θα φτάσει κομψά τυλιγμένο, παρουσιάζοντας την υπογραφή μας. Αν έχετε εισαγάγει ένα μήνυμα δώρου, θα το συμπεριλάβουμε κι αυτό μέσα στο κουτί δώρου, καθώς και μια Απόδειξη Δώρου (χωρίς τις πληροφορίες τιμολόγησης), που επιτρέπει τις εύκολες επιστροφές.

 

Πώς μπορώ να αγοράσω επιπλέον Gift box?

Μας συγχωρείτε, αλλά δεν είμαστε σε θέση αυτή τη στιγμή να παρέχουμε επιπλέον Gift box σε πελάτες. Τα Gift box παρέχονται μόνο όταν επιλέξετε να κάνετε δώρο ένα συγκεκριμένο προϊόν.

 

Πώς μπορώ να ζητήσω Απόδειξη Δώρου για το προϊόν που σκοπεύω να αγοράσω;

Κάντε κλικ στην επιλογή “Απόδειξη Δώρου” κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης των αγορών σας. Στη συνέχεια, ο παραλήπτης του δώρου θα λάβει μια απόδειξη δώρου που θα αποκρύπτει όλες τις πληροφορίες τιμολόγησης εμπορευμάτων, ενώ εσείς που πραγματοποιήσατε την αγορά θα λάβετε στο email σας την Απόδειξη Λιανικής με όλα τα στοιχεία τιμολόγησης της παραγγελίας σας.

 

Πως μπορώ να εξαργυρώσω τον κωδικό προσφοράς μου?

Μπορείτε να εξαργυρώσετε τον κωδικό προσφοράς σας, εισάγοντας τον στο πεδίο «Κωδικός Κουπονιού» που βρίσκεται στο Βήμα 1 της διαδικασίας αγοράς του προϊόντος. Με αυτό τον τρόπο, η έκπτωση υπολογίζεται αυτόματα στο τελικό σας σύνολο πριν τη διαδικασία πληρωμής.

Γιατί η πληρωμή μου απορρίφθηκε;

Η πληρωμή σας μπορεί να απορριφθεί για οποιονδήποτε από τους παρακάτω λόγους:

  1. Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Βεβαιωθείτε ότι η κάρτα εξακολουθεί να είναι έγκυρη.
  2. Μπορεί να έχετε φτάσει στο πιστωτικό σας όριο. Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε υπερβεί το επιτρεπόμενο όριο αγοράς.
  3. Ενδέχεται να έχετε εισάγει εσφαλμένα ορισμένες πληροφορίες. Ελέγξτε ότι έχετε συμπληρώσει όλα τα απαιτούμενα πεδία σωστά.

Αν δεν είναι ένας από τους τρεις προαναφερθέντες λόγους, επικοινωνήστε με τον πάροχο της τράπεζας.

 

Ποιες μέθοδοι πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πραγματοποιήσω την αγορά μου;

Προς το παρόν, αποδεχόμαστε τις εξής μεθόδους πληρωμής:

  1. Αντικαταβολή
  2. Πιστωτική κάρτα (Visa, MasterCard, Maestro)
  3. Χρεωστική κάρτα
  4. PayPal
  5. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

 

Out of Stock προϊόντα

Μπορεί να ανανεωθεί το απόθεμα σε είδος που έχει εξαντληθεί;

Εάν ένα είδος δεν είναι διαθέσιμο στο χρώμα και μέγεθος της αρεσκείας σας, τότε υπάρχει η ειδοποίηση Back In Stock. Εμείς θα προσπαθήσουμε να αναπληρώσουμε το μη διαθέσιμο νούμερο/χρώμα το συντομότερο δυνατό. Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο απόθεμα σε όλα τα μεγέθη/χρώματα ενός κωδικού και δεν επρόκειτο να υπάρξει στο άμεσο μέλλον, τότε ο κωδικός αυτός θα αφαιρεθεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

Τι είναι η ειδοποίηση “Back In Stock”;

Σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ένα αίτημα για συγκεκριμένο μέγεθος/χρώμα ενός κωδικού που δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Μέσα από την σελίδα προϊόντος, επιλέξτε τον σύνδεσμο «Back In Stock», επιλέξτε το μέγεθος/χρώμα που επιθυμείτε και συμπληρώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Το αίτημα θα καταχωρηθεί αυτόματα όταν πατήσετε το κουμπί «Ειδοποιήστε με». Όταν το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα λάβετε ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Μόλις λάβετε το μήνυμα ειδοποίησης, μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας και να αποκτήσετε το προϊόν που επιθυμείτε στο χρώμα/μέγεθος της αρεσκείας σας!

Πώς πραγματοποιώ μια επιστροφή προϊόντος μέσα από το EShop;

Συσκευάστε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε στην αρχική του συσκευασία και αποστείλετέ το στη διεύθυνση Λεωνιδίου 11, Νέα Κηφισιά, 14564, τηλέφωνο 2106203964 (εσωτ. 4). Μην ξεχάσετε να τοποθετήσετε συμπληρωμένη και την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής, αλλά και την απόδειξη/τιμολόγιο/απόδειξη δώρου που βρίσκεται στο δέμα σας. Χωρίς αυτή δεν είναι εφικτή η διαχείριση της επιστροφής. Τοποθετήστε το προϊόν και τη φόρμα επιστροφής σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά την επιστροφή του στην έδρα μας.

 

Πρέπει να πληρώσω για την επιστροφή που πραγματοποιώ;

Η πρώτη επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν για αγορές/επιστροφές που πραγματοποιούνται εντός Ελλάδος. Καλέστε στο υποκατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική που σας εξυπηρετεί ώστε να παραλάβει από τον χώρο σας το δέμα χωρίς χρέωση. Σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετική εταιρεία ταχυμεταφορών θα χρειαστεί να επιβαρυνθείτε εσείς με τα έξοδα επιστροφής.

 

Μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα έχω δικαίωμα να επιστρέψω κάποιο είδος που έχω αγοράσει;

 Αν η αγορά σας δεν σας ικανοποίησε απόλυτα μπορείτε να επιστρέψετε εύκολα το προϊόν στην αρχική του συσκευασία. Η επιστροφή μπορεί να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει τις επιστροφές που αποστέλλονται πέραν του ορίου προθεσμίας επιστροφής των 14 ημερών ή τα είδη που επιστρέφουν και δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με την οποία ελήφθησαν.

 

Πώς μπορώ να κάνω επιστροφή σε κατάστημα PNN NIGHTWEAR;

Αυτή τη στιγμή οι επιστροφές προϊόντων θα γίνονται αποκλειστικά από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας και πιο συγκεκριμένα από το Τμήμα E-Shop (τηλ. 2106203964 εσωτ. 4). Εφόσον σας εξυπηρετεί να πραγματοποιήσετε την αλλαγή σας σε κάποιο κοντινό κατάστημα της αλυσίδας PNN NIGHTWEAR, επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το Τμήμα E-Shop (τηλ. 2106203964 εσωτ. 4), ενημερώστε σχετικά για την παραγγελία σας και την αλλαγή που επιθυμείτε και θα λάβετε καθοδήγηση για τα επόμενα βήματα. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το είδος που είναι για επιστροφή, την απόδειξη αγοράς και συμπληρωμένη την εκτυπωμένη φόρμα επιστροφής, τα οποία θα πρέπει να έχετε στείλει με email στο orders@pnn-nightwear.gr, ώστε να γίνει σωστά η διαδικασία αλλαγής. Έπειτα, το Τμήμα E-Shop θα σας ενημερώσει πως το είδος που θέλετε είναι διαθέσιμο στο κατάστημα επιλογής σας και έχει γίνει η κράτηση, ώστε να περάσετε να το πάρετε από το κατάστημα εντός 7 ημερών.

 

Πώς μπορώ να μάθω αν έχετε λάβει πίσω την παραγγελία που επέστρεψα;

Μόλις το δέμα σας φτάσει στην αποθήκη μας και η επιστροφή σας έχει εγκριθεί, θα λάβετε ένα ενημερωτικό email με τα επόμενα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.

 

Πότε θα επιστραφούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου;

 Η επιστροφή των χρημάτων σας θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας. Αν έχετε επιλέξει τη μέθοδο της Αντικαταβολής ως τρόπο πληρωμής, τότε το ποσό θα επιστραφεί στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει στη φόρμα επιστροφής. Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας, το ποσό θα πιστωθεί πίσω στην κάρτα σας. Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Paypal, το ποσό θα επιστραφεί στον PayPal λογαριασμό σας. Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων σας εξαρτάται από την τράπεζα που συνεργάζεστε και μπορεί να διαρκέσει 10-15 ημέρες.