ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Ποια είναι η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας σας;

Η PNN NIGHTWEAR διασφαλίζει τη σωστή και έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας σας σε συνεργασία με τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, έτσι ώστε να παραλαμβάνετε πάντα ένα άρτιο ποιοτικά προϊόν εμπρόθεσμα και με τον τρόπο που επιθυμείτε στην πόρτα σας.
Όλες οι αποστολές που προορίζονται για την Ελλάδα διεκπεραιώνονται από τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, ενώ για τις αποστολές εξωτερικού αναλαμβάνει την ευθύνη η ταχυμεταφορική UPS.
Προορισμός Ημέρες για Παράδοση Κόστος Αποστολής
Για αποστολές Ελλάδα 1-3 εργάσιμες μέρες
2,90 €
Για αποστολές Κύπρο 2-4 εργάσιμες μέρες 15,00 €
Για αποστολές Εξωτερικού 3-7 εργάσιμες μέρες 20,00 €

Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 13:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας τις επεξεργαζόμαστε την επομένη.
Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 13:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα. Ως «Εργάσιμες ημέρες» θεωρούνται οι μέρες από Δευτέρα έως και Παρασκευή, εξαιρούνται οι εθνικές/τοπικές εορτές και οι αργίες.

* Σε περίοδο εκπτώσεων υπάρχει το ενδεχόμενο τροποποίησης του ανωτέρω χρονοδιαγράμματος.
ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Για αποστολές Ελλάδα/Κύπρο Δευτέρα – Παρασκευή
Σάββατο
09:00 – 18:00
09:00 – 13:30
Για αποστολές Εξωτερικού Δευτέρα – Παρασκευή
Σάββατο
09:00 – 18:00
09:00 – 12:00

Σε περίπτωση που θέλετε να ενημερωθείτε για την πορεία της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την PNN NIGHTWEAR, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση orders@pnn-nightwear.gr, είτε τηλεφωνικώς στο 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00] και να ζητήσετε τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας. Όσο αναφορά την Ελλάδα, εάν χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αποστολής που έχετε λάβει με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στο email σας στο site της Γενικής Ταχυδρομικής (www.taxydromiki.gr), μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας. Όσο αναφορά τις χώρες εκτός Ελλάδας, εάν χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αποστολής που έχετε λάβει στο site της UPS, μπορείτε να παρακολουθήσετε από εκεί την πορεία της παραγγελίας σας.

Όταν το εμπόρευμα φτάσει στη διεύθυνση παραλαβής του, θα σας ζητηθεί υπογραφή προκειμένου να παραδοθεί.

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και δεν υπάρχει άτομο να το παραλάβει, τότε, τόσο στην Ελλάδα η Γενική Ταχυδρομική, όσο και στο εξωτερικό η UPS, θα κάνουν άλλες δύο (2) προσπάθειες, τις επόμενες εργάσιμες, για να παραδώσουν το προϊόν σ’ εσάς, αφήνοντάς σας μία (1) ειδοποίηση για να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο εκπρόσωπό τους. Το χρονικό περιθώριο για να επικοινωνήσετε μαζί τους και να καθορίσετε την εκ νέου αποστολή του προϊόντος σ’ εσάς είναι πέντε (5) εργάσιμες ημέρες. Μετά το πέρας του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος το προϊόν επιστρέφεται αυτόματα στις αποθήκες της PNN NIGHTWEAR. Όταν το προϊόν επιστραφεί σ’ εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις εναλλακτικές που σας προσφέρουμε.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, αν είστε εργαζόμενοι και δεν έχετε κάποιον να παραλάβει το προϊόν στο σπίτι σας, σας συστήνουμε να δηλώσετε τη διεύθυνση εργασίας σας ως τόπο παραλαβής του προϊόντος, καθώς τα εμπορεύματα μπορούν να παραδοθούν από τις 09:00 μέχρι τις 18:00, ώρες που πιθανότατα θα απουσιάζετε από την οικία σας.

ΚΟΣΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα κόστη αποστολής των προϊόντων μας στην Ελλάδα και στις χώρες του εξωτερικού είναι:

Ελλάδα
ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής για παραγγελίες άνω των 50€ στην Ελλάδα
Χρέωση Αντικαταβολής: 2,50€
Χρέωση Αποστολής: 2,90€
Χρόνος Αποστολής: 1-3 εργάσιμες ημέρες (έπειτα από την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας)
Μεταφορική Εταιρεία: Γενική Ταχυδρομική

Κύπρος
ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής για παραγγελίες άνω των 150€ στην Κύπρο
Χρέωση Αποστολής: 20€
Χρόνος αποστολής: 2-4 εργάσιμες ημέρες (έπειτα από την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας)
Μεταφορική Εταιρεία: Γενική Ταχυδρομική

Χώρες Εξωτερικού (εκτός Ελλάδας & Κύπρου)
ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής για παραγγελίες άνω των 150€ στο Εξωτερικό
Χρέωση Αποστολής: 25€
Χρόνος αποστολής: 6-12 εργάσιμες ημέρες (αναλόγως τη χώρα προορισμού)
Μεταφορική εταιρεία: Γενική Ταχυδρομική/UPS

Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 13:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας τις επεξεργαζόμαστε την επομένη.

Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 13:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

Ο Χρόνος Αποστολής που αναφέρεται παραπάνω αφορά το χρόνο που χρειάζεται η παραγγελία για να σταλεί από την Μεταφορική Εταιρεία στον πελάτη, έπειτα από την επιτυχή επεξεργασία και ολοκλήρωση της παραγγελίας σας από τα κεντρικά μας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ​

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε/επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, έχετε τη δυνατότητα να το πραγματοποιήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες. Συμπληρώνετε το ειδικό ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του προϊόντος προκειμένου να μας ενημερώσετε για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε. Στο Έντυπο αυτό σας δίνονται οι εξής εναλλακτικές:
  1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: Αν έχετε παραλάβει το προϊόν μας και δεν είναι της απολύτου αρεσκείας σας, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για να σας το αντικαταστήσουμε άμεσα. Αν επιθυμείτε Αντικατάσταση λόγω ελαττωματικού προϊόντος, είτε λάθος κωδικού/χρώματος/μεγέθους, συμπληρώστε στο ειδικό ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ, στο πεδίο Εναλλακτικές, την επιλογή Αντικατάσταση και εμείς θα αναλάβουμε τα υπόλοιπα. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, ενημερώστε μας για την Αντικατάσταση εντός 24 ωρών, συμπληρώνοντας τη φόρμα εδώ.
  2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΑΠΕΖΗΣ: Μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας πίσω στο λογαριασμό που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό PayPal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε (επιλογή Επιστροφή Χρημάτων στο Έντυπο Επιστροφής – Δήλωση Υπαναχώρησης).
  3. ΠΙΣΤΩΣΗ ΑΞΙΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ E-SHOP: Μπορούμε να σας πιστώσουμε την αξία των αγορών σας στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας (επιλογή Πίστωση Λογαριασμού στο Έντυπο Επιστροφής – Δήλωση Υπαναχώρησης).
* Σε περίοδο εκπτώσεων, οι παραπάνω διαδικασίες (όπως η επιστροφή χρημάτων, οι αλλαγές, οι πιστώσεις λογαριασμών μέσω E-Shop, κλπ.) γίνονται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το/-α προϊόν/-τα.

Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας μια από τις εναλλακτικές 2 ή 3.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί από αυτά τα καρτελάκια τους.

Επιδιορθώσεις και μεταποιήσεις δεν πραγματοποιούνται στην περίπτωση online αγορών.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της PNN NIGHTWEAR περνούν από λεπτομερή έλεγχο.

Η PNN NIGHTWEAR ευθύνεται για το κόστος επιστροφής στην 1η αλλαγή προϊόντος του πελάτη εντός Ελλάδος με την επιλογή της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ ως ταχυμεταφορέα. Ο πελάτης θα πρέπει να φροντίσει το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του στην εταιρεία έχοντας την πλήρη ευθύνη για τη σωστή αποστολή του προϊόντος στις αποθήκες της εταιρείας.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

PNN NIGHTWEAR
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ ΖΩΗ Ο.Ε.
ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ 11, ΚΗΦΙΣΙΑ, 14564
Τηλ. 2106203964 (εσωτ. 4)
Email: orders@pnn-nightwear.gr

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος?​

Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής – Δήλωση Υπαναχώρησης που βρίσκεται μέσα στη συσκευασία του προϊόντος που θα παραλάβετε.

Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό προϊόντος, ημ/νία παραγγελίας και ημ/νία παραλαβής, καθώς επίσης και την επιθυμία σας για Αντικατάσταση, Επιστροφή Χρημάτων ή Πίστωση Λογαριασμού, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.

Από τη στιγμή που το εμπόρευμα φύγει από εσάς, η PNN NIGHTWEAR θα το παραλάβει μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Ελλάδα και μέσω της Γενική Ταχυδρομικής ή μέσα σε 3-5 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από χώρες εκτός Ελλάδας και μέσω της UPS. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν εγγυόμαστε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με email για τη διεκπεραίωσή του.

Σημείωση: Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, το τμήμα E-Shop της εταιρίας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.

Τι πρέπει να κάνω για να επιστρέψω την παραγγελία μου πίσω στην εταιρεία;​

ΒΗΜΑ#1: Συμπληρώνετε το σχετικό ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ με τα προϊόντα τα οποία θα θέλατε να αλλάξετε, το στέλνετε με email στο orders@pnn-nightwear.gr και μας καλείτε στο 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00].

ΒΗΜΑ#2: Περιμένετε να σας στείλουμε email και να σας ενημερώσουμε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν ή επικοινωνείτε τηλεφωνικώς για πιο άμεση εξυπηρέτηση στο 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00].

ΒΗΜΑ#3: Μόλις λάβετε το επιβεβαιωτικό μας email ή ενημερωθείτε τηλεφωνικώς, ότι τα προϊόντα που επιθυμείτε είναι διαθέσιμα, θα χρειαστεί να μας στείλετε το/τα προϊόν/-τα σας πίσω στην έδρα μας καλώντας τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, με δικά μας έξοδα στην 1η αλλαγή σας εντός Ελλάδος, αρκεί τα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση με τη σχετική σήμανση (καρτελάκια) και συσκευασία, στη διεύθυνση:

PNN NIGHTWEAR
ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ ΖΩΗ Ο.Ε.
ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ 11, ΚΗΦΙΣΙΑ, 14564
Τηλ. 2106203964 (εσωτ. 4)
Email: orders@pnn-nightwear.gr

ΒΗΜΑ#4: Μόλις παραλάβουμε το/τα προϊόν/-τα που θέλετε να αλλάξετε, εμείς με δικά μας έξοδα, θα σας στείλουμε στην αρχική διεύθυνση αποστολής που δηλώσατε το/-α νέα σας προϊόν/-τα.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να κάνετε την επιστροφή σας με άλλες εταιρείες ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς.

Η 1η αλλαγή δωρεάν ισχύει μόνο για την Ελλάδα.

Έχω χάσει το Έντυπο Δήλωσης Αλλαγών – Επιστροφών, τι κάνω τώρα;​
Σε περίπτωση που έχετε χάσει το ειδικό Έντυπο Επιστροφής – Δήλωση Υπαναχώρησης, μπορείτε να το «κατεβάσετε» από εδώ. Στη συνέχεια, διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες που αναγράφονται πάνω σε αυτό για να ακολουθήσετε σωστά τη διαδικασία επιστροφής της παραγγελίας σας.
Έχω στείλει την παραγγελία μου πίσω στην εταιρεία και δεν γνωρίζω αν η εταιρεία παρέλαβε το δέμα! Τι πρέπει να κάνω;​

Όταν το προϊόν που μας επιστρέψατε φτάσει στην έδρα της PNN NIGHTWEAR, σας αποστέλλουμε ενημερωτικό email με το οποίο θα πληροφορηθείτε ότι έχουμε παραλάβει το συγκεκριμένο προϊόν.

Όσο αναφορά την Ελλάδα, εάν δεν σας έχει αποσταλεί ενημερωτικό email μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που το προϊόν έφυγε από εσάς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα E-Shop της εταιρίας στο τηλ. 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00] ή μέσω email στο orders@pnn-nightwear.gr.

Όσο αναφορά τις χώρες εκτός Ελλάδας, εάν δεν σας έχει αποσταλεί ενημερωτικό email μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που το προϊόν έφυγε από εσάς, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα E-Shop της εταιρίας στο τηλ. 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00] ή μέσω email στο orders@pnn-nightwear.gr.

Έγινε η επιστροφή της παραγγελίας μου, έγινε και η επιστροφή των χρημάτων (αποζημίωση) της αξίας των ρούχων, αλλά δεν αποζημιώθηκα για τα μεταφορικά έξοδα! Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;​

Η αποζημίωση – επιστροφή των χρημάτων της αξίας των προϊόντων της παραγγελίας σας δεν περιλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών εξόδων, όταν πρόκειται για ακύρωση της παραγγελίας.
Όσο αναφορά τις χώρες εκτός Ελλάδας, εάν δεν σας έχει αποσταλεί ενημερωτικό email μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που το προϊόν έφυγε από εσάς, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα E-Shop της εταιρίας στο τηλ. 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00] ή μέσω email στο orders@pnn-nightwear.gr.

Έγινε η επιστροφή της παραγγελίας μου, αλλά αποζημιώθηκα με λάθος χρηματικό ποσό! Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;​
Σε περίπτωση που αποζημιωθήκατε με λάθος χρηματικό ποσό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα E-Shop της εταιρίας στο τηλ. 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00] ή μέσω email στο orders@pnn-nightwear.gr.
Ζήτησα αντικατάσταση ενός προϊόντος, υπάρχει περίπτωση για κάποιο λόγο να μην είναι εφικτό αυτό; Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;​
Όταν η PNN NIGHTWEAR παραλάβει το προϊόν που της επιστρέψατε, επεξεργάζεται το αίτημά σας για την αντικατάστασή του. Σε περίπτωση που δεν μπορούμε ν’ αντικαταστήσουμε το προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με έναν από τους τρόπους που αναφέρθηκαν αναλυτικά παραπάνω. Σημείωση: Στην περίπτωση αυτή, αν θέλετε να γίνει η επιστροφή της αξίας του προϊόντος που μας επιστρέψατε σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την ειδική Φόρμα πατώντας εδώ.
Ζήτησα αποζημίωση – επιστροφή της αξίας ενός προϊόντος, αλλά εσείς κάνατε αντικατάσταση κατά λάθος! Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;​
Σε περίπτωση που κάναμε λάθος και πραγματοποιήσαμε στην παραγγελία σας αντικατάσταση ρούχου αντί για αποζημίωση – επιστροφή του ανάλογου χρηματικού ποσού με τους τρόπους που έχουμε αναφέρει αναλυτικά παραπάνω, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα E-Shop της εταιρίας στο τηλ. 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινές 08:00-16:00] ή μέσω email στο orders@pnn-nightwear.gr.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ​

Πριν επεξεργαστεί και αποσταλεί η παραγγελία σας:

Σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και επιθυμείτε την ακύρωση της, θα πρέπει να γνωρίζετε πως έχετε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που μπορείτε να το πραγματοποιήσετε αυτό, το οποίο ορίζεται σε 60 λεπτά από την καταχώρηση της παραγγελίας σας στο www.pnn-nightwear.gr. Σε περίπτωση που επιθυμείτε ακύρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε ειδοποιήστε άμεσα με email στο orders@pnn-nightwear.gr για την ακύρωση της παραγγελίας σας ή επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα E-Shop της εταιρείας μας στο τηλ. (+30) 2106203964 (εσωτ. 4) [Καθημερινά Δευ-Παρ 08:00-16:00].

Αφού έχει ήδη αποσταλεί η παραγγελία σας:

Σε περίπτωση που η παραγγελία που έχετε καταχωρήσει στο www.pnn-nightwear.gr έχει ήδη αποσταλεί στον courier αναμένοντας την παράδοση της στον προορισμό της και επιθυμείτε την ακύρωση της, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος των μεταφορικών εξόδων που δαπάνησε η εταιρεία για την αποστολή του δέματος. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει επιλέξει ως μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή, τότε η εταιρεία διατηρεί το μελλοντικό δικαίωμα χρέωσης των μεταφορικών εξόδων σε επόμενη παραγγελία του πελάτη για την αργοπορημένη αναγγελία ακύρωσης από πλευράς του.

Σημαντικό: Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας, καθώς προσπαθούμε πάντα να επιτύχουμε άμεσες παραδόσεις στους πελάτες μας. Έτσι, αν η παραγγελία σας έχει ήδη δρομολογηθεί δεν θα υπάρχει χρόνος να καταφέρουμε να την ακυρώσουμε έγκαιρα και θα προκύψουν για εσάς οι χρεώσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Μετάβαση στο περιεχόμενο